Nicolas Feuillatte Brut Rosé

Brändile pani aluse 1970ndatel Nicolas Feuillatte nimeline ärimees, kes kogus oma varanduse Ameerikas kohviäris tegutsedes. 1986. aastal müüs ta brändi CVC-le (Centre Vinicole de la Champagne), kuhu kuulub 82 väikest ühistut, üle 5000 viinamarjakasvataja, kellele ühtkokku kuulub 2250 hektarit aedu. Nicolas Feuillatte tegutses kuni oma surmani aastal 2014 CVC esindusnäo ja eelkõnelejana. Suve alguses proovisime Belgias Nicolas Feuillatte roséd, mis kuulub brändi “The must-have” sarja:

Koostises 10% Chardonnay, 60% Pinot Noir ja 30% Meunieri.

Värvus meenutas punasesõstra morssi, väga intensiivne punane värv.

Aroomis oli tunda maasikaid, vaarikaid ja kirsse.

Maitses domineerisid punased sõstrad ja maasikad, moosised ja kergelt magusad noodid. Hape oli üsna tagasihoidlik ja tegelikult oli kogu üldmulje väga tagasihoidlik. Sarnaselt minu esimesele kogemusele Nicolas Feuillatte šampanjaga viis aastat tagasi, oli jook tagasihoidlik ja isikupäratu. Tegemist on brändi entrylevel sarjaga ning kes teab, äkki kolm kõrgemat levelit üllatavad positiivselt. Aga enne kui pole proovinud, ei tea öelda. Kes soovib, see proovib!

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s