Eelmine kord rääkisime šampanjamüügi langusest UK-s ning tänane uudis räägib sellest, et šampanjatootjad ei jää ootama järgmist langust sellel aastal. Homme on aasta kõige roosam päev ning Lansoni šampanjamaja otsustas selle puhul turule tuua uue, erikujundusega Rosé Label Brut NV. Maja sõnul moodustab roosa šampanja läbimüük juba 17% maja koguläbimüügist.
Erikujunduse looja on inspiratsiooni ammutanud Londonis asuvalt Shoreditchi turult. Pudeli kujundus on roosa grafiti ning koosneb märksõnadest nagu “fresh”, “fruity” ja “elegant” mis iseloomustavad pudeli sees olevat jooki. Ilmselgelt on seekordne erikujundus suunatud kõnetama nooremat šampanjasõprade põlvkonda ning ma usun, et homsel valentinipäeval nii mõnigi šampanjasõber selle pudeli oma armsamale kingituseks ostab.
Lisaks UK-le tuleb erikujundusega šampanja müüki homme ka Brüsseli ja Frankfurti lennujaamades ning märtsis ka Pariisi lennujaamas. Nii et kes nüüd lähiajal Euroopas reisima juhtub, siis hoidke silmad lahti!
Imelist roosat sõbrapäeva kõikidele šampanjasõpradele!
Kasutatud allikas: thedrinkbusiness.com veebileht