Nicolas Feuillatte brändi lõi samanimeline mees, kes teenis oma varanduse USA-s kohvi müües ning aastal 1986 müüs ta oma brändi Centre-Vinicole de la Champagne ühendusele. Nicolas Feuillatte nime all toodetakse aastas 10 miljonit pudelit ning neid müüakse enam kui 80 riigis.
Eelmisel nädalal maitsesime sõprade seltsis Nicolas Feuillatte brändi lipulaeva Palmes d’Or 2006:

Koostises 50% PN ja 50% CH, värvus klaasis oli särav kuldne toon.
Aroomis oli tunda apelsinikoort, kuivatatud puuvilju, täidlaseid ja küpseid noote, küpsiseid ja mandleid.
Maitses olid alguses küpsed puuviljad ja mesi, keskmaitses hape puudus ja oli kaugel, lõppmaitsesse tuli hape aga jõuliselt sisse ja oli üsna pikk. Tunda oli ka veidike sidruneid, aprikoose ja pähkleid. Üldmulje oli üsna täidlane ja rikkalik, sobib hästi kõvade juustude ja trühvliga vääristatud roogade kaaslaseks.